Huoltajan palaute:
Mentorointi nosti motivaatiota kovasti ja oli huikeeta, kun oppitunneilta tuli hyvä -merkintää Wilmaan tosi usein aikaisempaan verrattuna. Mentorointi antoi buustia myös muiden aineiden oppimiseen. Tyttäreni oli rohkeampi menemään taululle ja ilmaisemaan, että minäkin tiedän ja osaan. Mentori oli hyvä ja helposti lähestyttävä.


Huoltajan palaute:
”Mentorointi sai poikani tuntemaan itsensä tärkeäksi eli hänen osaamisestaan oltiin henkilökohtaisesti kiinnostuneita. Poika myös hoksasi, että osaamalla asioita, sai positiivista huomiota. Sydämestäni toivon, että tällaisen tukevan opetuksen saaminen ei ole kenenkään varallisuudesta kiinni.”

”Matikan numero saatiin kuntoon; arvosana kevättodistuksessa 7, vuosi sitten 4. Opinnot alkavat lukiossa syksyllä luottavaisin mielin.”


Oppilaan palaute:
”Oli merkittävä myönteinen vaikutus. Matematiikka lakkasi olemasta ”vaikeaa”, tuli ymmärrys, että sitä vain pitää laskea, laskea.”